Krízový Manažment 2014, 13(1):32-33 | DOI: 10.26552/krm.C.2014.1.32-33

KRITICKÁ ANALÝZA POHYBU ČASTÍ PODVOZKU KOĽAJOVÝCH VOZIDIEL - NONHOLONOMICKÉ MODELOVANIE POHYBU HRIADEĽA NÁPRAVY

Petar KOLEV1, Petar GREKOV2, Valentin NEDEV1
1 TK UT, Bulgaria, Sofia, 158 Geo Milev Str.
2 VSU LK, Bulgaria, Sofia 1373, Suchodolska str. 175

An axle shaft movement on a straight section with horizontal unevenness in nonholonomyc formulation was researched in this study. Coiling was considered as complex movement, causing dynamic interference in rolling-stock motion. Nonholonomic connections of the wheel pair axle movement were worked out by speed projection of the point of contact between it and the rail.

Kľúčové slová: movement, rail wheel, inertial forces, track movement, nonholonomic connection

Uverejnené: March 30, 2014  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
KOLEV, P., GREKOV, P., & NEDEV, V. (2014). KRITICKÁ ANALÝZA POHYBU ČASTÍ PODVOZKU KOĽAJOVÝCH VOZIDIEL - NONHOLONOMICKÉ MODELOVANIE POHYBU HRIADEĽA NÁPRAVY. Krízový Manažment13(1), 32-33. doi: 10.26552/krm.C.2014.1.32-33
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. DOLAPCHIEV. B.:, Analytical mechanics. Sofia publishing house, 1966
  2. KARADJOV G., DIMITROV J.: Wagons. Sofia publishing house, 1988

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.