Krízový Manažment 2017, 16(1):69-73 | DOI: 10.26552/krm.C.2017.1.69-73

MOTIVÁCIA OBYVATEĽSTVA NA ZLEPŠENIE KRÍZOVEJ PRIPRAVENOSTI

Luboš MAHDOŇ
V4 JURISTIC group, s.r.o., Kysucká cesta 8405/16C, Žilina, doktorand Fakulty bezpečnostného inžinierstva ŽU v Žiline

The crisis situation is, as a result of the conceptual sign itself, in most cases, a very difficult predictable phenomenon, something unusual, distinct from an event that is regularly and predictably recurrent and which, if it occurs, threatens a large number of inhabitants, property and the environment. The public's preparedness for extraordinary events can best be achieved if the objectives of education are well known, as well as the content of education, forms, methods and means of education, as well as the expected results. In order to achieve the best possible learning outcomes, it is necessary to analyse current practical solutions to prepare the population for crisis situations. Although an individual cannot reverse the course of a crisis event, he can significantly reduce consequences by choosing a right behaviour. This individual behaviour can be achieved by applying individual motivational theories.

Kľúčové slová: crisis, analysis, crisis preparedness, motivation, motivation theory

Uverejnené: March 30, 2017  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
MAHDOŇ, L. (2017). MOTIVÁCIA OBYVATEĽSTVA NA ZLEPŠENIE KRÍZOVEJ PRIPRAVENOSTI. Krízový Manažment16(1), 69-73. doi: 10.26552/krm.C.2017.1.69-73
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. ISTP. V januári poskytli banky úvery na bývanie v objeme 22,1 miliar dy eur. [on line] [cit. 2017-07-06]. Dostupné z
  2. MANAGEMENTMANIA. Motivácie, motivovanie a motivačný teórie. [on line] [cit. 2017-07-06]. Dostupné z
  3. POMMFIOVÁ, M.: Spôsoby motivácie a tvorby vzťahov v nových podmienkach globálnej ekonomiky. Banská Bystrica, Univerzita Mateja Bella, Ekonomická fakulta, 2003.
  4. DRAVECKÝ, J.: Základy manažmentu. [on line] [cit. 2017-07-06] Dostupné z:
  5. PULIB. Pracovná spokojnosť. [on line] [cit. 2017-07-06]. Dostupné z
  6. PAŠKOVÁ, L.: Výkonová motivácia. Vydavateľstvo Univerzita Mateja Belu, 2008.
  7. BIVS. Ekonomika a management podniku. [on line] [cit. 2017-07-06]. Dostupné z
  8. WIKIPEDIA. Teória X a teória Y. [on line] [cit. 2017-07-06]. Dostupné z
  9. ANTUŠÁK, E.: Krízový manažment - úvod do teórie. Praha. VŠ ekonomická, 2009.
  10. MORICOVÁ, V., RISTVEJ, J.: Mental stress influence on workers with in crisis management: Krízový manažment, roč. 14, č. 2, s. 76 - 83.

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.